"גם אני גזען. לא אנסתי פלסטיניות" אומר הצנחן שבתאי לרנר

צנחן שבתאי לרנר (צילום: זאב גלילי)

 

צנחן שבתאי לרנר (צילום: זאב גלילי)

שבתי לרנר, לשעבר איש קיבוץ עין גדי ולוחם בצנחנים, הזדעזע  למקרא ה"מחקר"  הקובע כי חיילי צה"ל הם גזענים כי אינם אונסים פלסטיניות.

הוא החליט להגיב בדרך הומוריסטית. וכך הוא כותב: "קראתי את מאמרך על המחקר בענין 'אי האונס הצבאי' וזה באמת מקומם מאד. ישראל מלאה כנראה בפלצנים יפי נפש שמייצרים תועבה רוחנית במסווה אקדמי. "נראה לי שאנשים שלא מצליחים למצוא פרנסה הולמת בזכות כישורים יצירתיים פונים לאפיקים אקדמיים ומסווים זאת בעזרת 'מחקרים' כאלה. "לא מובן לי איך החברה הישראלית לא מצליחה להוקיע אותם ועוד נותנת לפרופסורים יד חופשית לפתח את הזבל האקדמי הזה".

עד כאן תגובת הזעזוע. אך לאחר שהתעשת הגיב בהומור על המחקר ואווילותו.

אכן הצנחנים גזענים

"בינתיים המשכתי לחשוב באותם קווים שהחוקרת המהוללת עם מנחיה מאורות האקדמיה התוו. "התברר לי שאני ממש גזען רציני (באופן פרטני ולא קיבוצי). היו לי לפחות שתי הזדמנויות לאנוס נשות אוייב שהחמצתי. "הפעם הראשונה זה היה ביוני 67, עם כיבוש הכפר תאופיק בדרום רמת הגולן. בפעם השניה זה היה באוקטובר 73 כאשר עסקנו בטיהור העיירה חאן-ארנבה. זו עיירה מזרחית לקונייטרה, שנכבשה עם חדירת כוחותינו מעבר לקו שביתת הנשק של 67 – קרי לכיוון דמשק. היא היתה חלק מהמובלעת שכבשנו מהסורים לאחר שנהדפו מרמת הגולן באמצע אוקטובר 73. "לפחות ב-73 אפשר לתלות את קולר ההתנהגות הגזענית הזאת בראש ובראשונה במג"ד אלישע שלם (בן רמת יוחנן) ובמח"ט ברוך נאדל. "הם, בכל התדרוכים שנתנו לקראת הפעילות, לא מצאו לנכון אפילו פעם אחת להזכיר לנו שחובה עלינו לאנוס את הנשים שנשארו בכפרים. "החיילים פשוט היו צריכים להחליט בעצמם איך לנהוג וזאת ללא מפקד שיראה את הדרך הנכונה. זה פלא שהצנחנים גזענים?"

ראה מחקרה של טל ניצן

5 תגובות בנושא “"גם אני גזען. לא אנסתי פלסטיניות" אומר הצנחן שבתאי לרנר

  1. פינגבאק: "חייל שלא אנס פלסטינית הוא גזען"

  2. ארצי

    המחקר הזה כל כך אווילי שניתן היה לחשוב שמדובר כאן בפיליטון ולא בעבודה אקדמית. חמור מאוד שהאקדמיה שכל כך משוועת לתקציבים "חוקרת" שטויות כאלו שמשרתות את הנרטיב השמאלני הקיצוני..

  3. ניר

    החוקרת צודקת.
    במלחמה הבאה נתקן את כל עיוותי המוסריות שלנו ונאנוס כפי שלא אנסנו בחיים.
    ואז סוף סוף נצטרף למשפחת העמים.

    ..

  4. dana k

    אוקיי, זה שפל מדרגה חדש לשמאל! תאמינו לי, אם השמאל ההזוי והאיוולי לא היה קיים מישהו בעל דימיון פורה היה צריך להמציא אותו. זה רק מוכיח שיצא המרצע מן השק- השמאל בישראל לא מחפש שיוויון אלא השמדת העם היהודי בארץ ישראל..! חבל שיהודים מבזבזים כל כך הרבה אנרגיה בשנאה כלפי יהודים ויהודיות אחרות.
    סטודנטית ציונית.

השאר תגובה