ולמלשינים אל תהי תקווה

"שלום עכשיו" מדווח בקביעות לאמריקנים * "גוש שלום" מאיים להלשין בפני בית הדין הבינלאומי בהאג על "פשעי מלחמה" של חיילי צה"ל * ארגוני שמאל פוליטיים מקבלים מגורמים בחו"ל מימון המערער את קיומה של ישראל * יש מספיק חוקים לעצור את ניצול הדמוקרטיה כדי להרוס אותה * אפשר גם לחוקק את חוק רישום הסוכנים האמריקני למשל

"ולמלשינים אל תהי תקוה
וכל הרשעה כרגע תאבד
וכל אויבי עמך מהרה יכרתו
והזדים מהרה תעקר ותשבר
ותמגר ותכלם ותשפילם
ותכניעם במהרה בימינו"
(מתוך תפילת שמונה עשרה)

ברכה זו נוספה לתפילת שמונה עשרה בשלהי ימי הבית השני, לאחר שהתרבו קבוצות שונות של מינים (גנוסטים ונוצרים). קבוצות אלה לא רק פרשו מן היהדות, אלא גם שיתפו פעולה עם אויבי ישראל על ידי מעשי הלשנה ותככים פוליטיים. מטרת הברכה הזו – אומר הרב עדין שטיינזלץ בספרו "הסידור והתפילה" – נועדה מצד אחד להתפלל על כיליונם של המינים ומצד שני להרתיע.

ברכה עתיקה זו הפכה אקטואלית בימינו. גם בימינו יש "מינים" ממינים שונים, שפרשו למעשה מעם ישראל ומשתפים פעולה עם האויב על ידי מעשי הלשנה ותככים. אלא שבימינו אין תפילה יכולה עוד להרתיע.

היוזמה האחרונה של גוש שלום (מתוך אתר גוש שלום - שימוש הוגן)


 

 

ה"מינים" של ימינו הם אנשי "גוש שלום" "שלום עכשיו" אנרכיסטים ועוד (ראה רשימת הארגונים בנספח).


המשך ישיר לקומוניסטים

הארגון הבולט ביותר בתעמולתו הוא "גוש שלום" אף שהוא מונה קומץ אנשים. לכאורה מדובר בגוף הפועל נגד ה"כיבוש". אבל אם נגרד את הקליפות האישיות והאידיאולוגיות של חבריו נמצא את השורשים שלהם בקומוניסטים של שנות העשרים (פ.ק.פ.), שנשלחו לכאן על ידי הקומינטרן להרוס את המפעל הציוני בשרות הכנופיות הערביות.

פ.ק.פ. מתה מזמן, אך כל השנים היו לה ממשיכים בדמות קבוצות שמאל רדיקליות שלבשו צורה ופשטו צורה. אחת מהן הייתה "הברית הקומוניסטית המהפכנית", שמתוכה יצא הבוגד, איש קיבוץ גן שמואל, אודי אדיב. הוא היה חבר בקבוצת ריגול וגם הלך לסוריה למסור אינפורמציה ולהתאמן לפעולות חבלה בישראל. קבוצות אחרות היו
"מצפן", שי"ח (שמאל ישראלי חדש) ועוד קבוצות רבות. המשותף לקבוצות הללו היה ערעור על עצם הלגיטימיות של מדינת ישראל. הם הפגינו לפני שהיו התנחלויות בשטחים. הם התנגדו והפגינו נגד הקמת כרמיאל בגליל, הרבה לפני מלחמת ששת הימים. הם קראו להחזיר את כל הפליטים לתוככי מדינת ישראל, והביעו נכונות לוותר לפלסטינים בכל תחום, עד כדי חיסול ישראל.

כל עוד היה מדובר בקבוצות קיקיוניות הייתה השפעתם מועטת ונזקם לא מרובה. אך ככל שהתפורר המרכז הפוליטי של ישראל ומפא"י הפכה ממפלגה ציונית לסרח עודף של אידיאולוגיות נוסח מר"ץ, הפכו קבוצות השוליים יותר דומיננטיות ויותר מעיזות. אם בביירות ביקר רק אורי אבנרי בבונקר של ערפאת הנה אל המוקטעה ברמאללה צעדו רבים. אם אברום בורג, בתקופה שטען לכתר מפלגת העבודה, גם הוא רצה ללכת לשם.

דרכה של גוש שלום

גוש שלום הוקם בשנת 1993 על ידי אורי אבנרי לאחר שהתאכזב מתנועת "שלום עכשיו" שלא הייתה רדיקלית מספיק לטעמו.

עקרונות התנועה שנחשבו בשעתו לקיצוניים חלחלו משך הזמן למרכז הפוליטי. דרוש מיקרוסקופ כדי להבחין בין עקרונות גוש שלום לעמדות שלום עכשיו ואישי שמאל בולטים: סיום ה"כיבוש", הכרה במדינה פלסטינית בגבולות67, נכונות להחזיר את הפליטים, ירושלים כבירה לשתי המדינות, והאשמת צה"ל בפשעי מלחמה.

גוש שלום בולט ביכולת התעמולתית שלו, שבאה לביטוי ביוזמות ובהפגנות דלות משתתפים אך מצליחות לעורר הד גדול. כמו הפגנות ליד הגדר יחד עם אנרכיסטים. באחת ההפגנות נגד הגדר השתתפו אנשי גוש שלום יחד עם פעילי חמאס. אבנרי הצהיר אז כי הוא רואה בכך הוכחה שניתן לשתף את חמאס במשא ומתן לשלום.

גוש שלום היתה חלוצת הקריאה להחרים את מוצרי ההתנחלויות. בינתיים מה שנחשב לקיצוני פעם הפך להיות לנורמה של השמאלנות הפוסט ציונית – שלום עכשיו הרחיקה לכת בהלשנה בפני האמריקנים על כל קרוואן שנמצא ביהודה ושומרון ושורה של אקדמאים קראו לאוניברסיטאות בעולם להטיל חרם על האוניברסיטאות שמהן הם מקבלים את משכורותיהן.

מדי שבוע מפרסם הגוש מודעה קבועה בעמוד השני של עיתון הארץ בו הוא מנסח את עמדותיו במודעות אלה מורגשת היטב טביעת האצבע של אורי אבנרי שקשישותו לא הכהתה את הכישרון הדמוני של כתיבתו.

בין המודעות הבולטות שפרסם הארגון הייתה מודעת אבל לזכרו של חתן פרס נובל לשלום יאסר ערפאת והשתתפות באבלו של העם הפלסטיני.

צילום מסך של אתר שלום עכשיו (שימוש הוגן)

ה"פטריוטיזם" של גוש שלום

בשנת 2002 פתחו אנשי "גוש שלום" במבצע שהם קראו לו "מעשה פטריוטי". במילון הישראלי אפשר לקרוא לו מעשה עברייני, גם לפי החוקים הקיימים. על מעשיהם דיווח הגוש במודעה בעיתונים בה נאמר בין היתר:

* "גוש שלום מזהיר חיילים שאם יבצעו פשעי מלחמה, לא יוכלו בעתיד לצאת מגבולות המדינה מחשש שיועמדו לדין".

* "בחודשיים האחרונים שלח גוש שלום מכתבים לכמה קצינים בכירים שהוזכרו בתקשורת בהקשר של מעשים בלתי חוקיים בעליל. נאמר להם שגוש שלום אוסף חומר על מעשים מסוג זה".

* "עם התחזקות בית המשפט הבינלאומי, הנהנה מאמון העולם כולו, עלולים אנשי הדרג הצבאי והמדיני למצוא את עצמם על ספסל הנאשמים בעקבות הדיווחים בתקשורת העולמית ובלי עזרת גוש שלום".

* "גם בארצות אחרות ובראשן בלגיה, הולכים ומתגבשים חוגים, המאפשרים את העמדתם של אנשים כאלה לדין. פירוש הדבר שיוצאו נגדם פקודות מאסר בינלאומיות התקפות בכל ארצות אירופה ובארצות נוספות".

* "אין החלטה של גוש שלום למסור חומר לבית המשפט הבינלאומי והגוש אינו מקיים כל קשר עם מוסד זה. ואולם, אם בית המשפט הישראלי לא יאכוף את החוק, נשקול אפשרות זו בעתיד, כמוצא אחרון".

"נהיה ראויים להפצצות נאט"ו"

על משמעות אפשרית של המלשינות הזו נתן מושג פרופסור עדי אופיר
בראיון ל"הארץ". אופיר, מראשי המארגנים של מסע ההלשנות, אומר בראיון ליאיר שלג (בנושא האנטישמיות האירופית): "אם אירופה הייתה משוחררת היום מצל האנטישמיות הייתה יכולה לעמוד מול ישראל כמו שעמדה בשנות התשעים מול יוגוסלביה. אני בטוח שגם הביקורת וגם הצעדים המעשיים היו הרבה יותר חריפים, ולדעתי בצדק. מכיוון שאנחנו ראויים לצעדים הרבה יותר חריפים. אולי לא הפצצות של נאט"ו , אם כי בכיוון הנוכחי אולי נהיה ראויים גם לזה בעתיד."

הפצצות נאטו בבוסניה ויקישיתוףr

כיצד לטפל בשטינקרים

לשוננו פחות נקיה מלשון חז"ל ולכן נקרא לילד בשמו. מדובר כאן בשטינקרים, המוכנים ללכת ולשתף פעולה עם מדינות זרות, כדי לפגוע בעמוד השדרה של מדינת ישראל.

ייאמר כבר עכשיו שחייבת להימצא דרך שלא טייסינו ולוחמינו המגינים על חיי ילדינו יחששו לצאת מן הארץ מפחד מעצר. צריך לגרום לכך שכל השטינקרים של "גוש שלום" יחששו להישאר בארץ, הואיל וכאן ימתין להם כלא ישראלי. ישאלו את חברם אודי אדיב ויספר להם שזה יכול להיות לא נעים.

לא מדובר כאן בנסיון לסתום פיות או בהגבלת חופש הביטוי. גוש שלום וכל הגופים שלשמאלו (יש כאלה) ולימינו מנצלים את חופש הביטוי ועושים מעשים שיש בהם לכאורה עבירה על החוק.

כדי לגרום לשטינקרים לחשוב פעמיים אין צורך בחוקים מיוחדים. החוקים הקיימים מספיקים לגמרי. כזה הוא למשל חוק העונשין.

הפגנת שלום עכשיו יוצר EMAN ויקישיתוף

מה אומר חוק העונשין

סעיף 110 של החוק, "הסתה לאי ציות", קובע: "מי שהסית או שידל אדם המשרת בכוח מזוין לאי ציות לפקודה חוקית דינו – מאסר שנה… נעברה העברה בתקופה שבה מתנהלות פעולות איבה צבאיות של ישראל או נגדה, דינו – מאסר שבע שנים".

סעיף 103 "תעמולה תבוסנית": "מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו – מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בביטחון המדינה, דינו- מאסר עשר שנים".

סעיף 109 "הסתה להשתמטות" : "מי שהסית או שידל אדם החייב בשירות בכוח מזוין שלא ישרת בו או שלא יתייצב לפעולה צבאית דינו – מאסר חמש שנים… מי שעבר עבירה לפי סעיף זה בתקופה שבה מתנהלות פעולות איבה צבאיות של ישראל או נגדה – מאסר חמש עשרה שנה".

החוק כולל גם עברות בגידה, עברות של כוונה לפגוע בריבונות מדינת ישראל או בשלמות שיטחה ועוד.

על חלק גדול מעברות אלה רשאי רק היועץ המשפטי להגיש כתב אישום.

על מנת להסיר ספק: הדברים הנאמרים כאן אין בהם כדי לקבוע עובדות, או חלילה לקרוא לעשיית דין מחוץ לחוק. הדברים נועדו רק להזכיר ליועץ המשפטי לממשלה את הדברים הידועים לו מכבר.

ביטול אזרחות

במסגרת החוק הקיים ניתן גם לבטל אזרחותם של אנשים, שאינם ראויים להיות אזרחי מדינת ישראל, אומר לי המשפטן חיים משגב.
השמאל הרי טוען שהמדינה מבקשת להפעיל אמצעי זה רק נגד ערבים( וגם זה לא נעשה). אפשר בהחלט להפעילו נגד יהודים. להתחיל במרדכי וענונו ולהמשיך במרגל מרכוס קלינגברג -שניהם שוחרר מן הכלא בתנאים מגבילים.
סעיף 11 (ב) לחוק האזרחות קובע: "שר הפנים רשאי לבטל את אזרחותו הישראלית של אדם אשר עשה מעשה שיש בו משום הפרת אמונים למדינת ישראל".

משמעות ביטול האזרחות תהיה שאנשים אלה לא יוכלו לבחור ולהיבחר לכנסת. אורי אבנרי יוכל להמשיך לקבל את קצבת הזקנה שלו מן הביטוח הלאומי כתושב קבע.

חוק רישום סוכנים

אך אם יתברר כי לא די בהפעלת החוקים הקיימים. תצטרך הכנסת ליזום חקיקה חדשה ולו רק מטעמים חינוכיים.

החוק הראשון שהכי קל יהיה להעבירו – אומר לי המשפטן יעקב חרותי – הוא חוק רישום סוכנים זרים. זהו חוק הנהוג בארצות הברית זה שנים רבות והוא מחייב כל אדם הפועל למען אינטרסים של מדינה זרה להירשם כסוכן זר. גם אם מדובר במדינה ידידותית וגם אם הפעולה היא לגיטימית לגמרי (כמו, למשל, אנשי הסוכנות היהודית). מי שאינו נרשם עובר על החוק. כל הפעילות של גוש שלום (כמו פעולות גופ שמאל אחרים שלום עכשיו, בצלם ועוד) ניתנת להגדרה כפעולה של סוכנים זרים בשרות אינטרסים זרים. וזו הזדמנות גם לבדוק היטב את מקורות המימון שלהם. על פי אותו חוק אפשר יהיה גם לחייב את האדון יוסי ביילין להירשם כסוכן זר. הרי הוא מקבל משכורת מן האיחוד האירופי. וכך גם שורה של אישים אחרים.

עד כה לא הופעלו החוקים האמורים נגד ארגוני שמאל חתרניים. אבל אזרחים פרטיים שהגישו תביעות על הוצאת דיבה נגד שלום עכשיו זכו פעם אחת בפיצוי בסך 20,000 ₪ ופעם שניה בפיצוי בסך 5000 ₪.

לפוצץ בתים ולגרש

בעקבות יוזמת גוש שלום כבר נמצאו אלמונים שהשחיתו מכוניות של טייסי חיל האוויר וכתבו עליהן כתובות נאצה. אחד הטייסים אמר בתגובה: "חייבים לעצור את ההידרדרות הזו של ארגונים המנסים לתקוע סכין בגבנו. זו מלחמה וצריך להתנהג כמו שהאמריקנים מתנהגים". (האמריקנים הזהירו כידוע מפני כל ניסיון להעמיד את חיליהם בפני בית הדין בהאג. הם גם ימנעו תמיכה מכל מדינה שתעשה זאת).
תת-אלוף מילואים רן פקר, מבכירי הטייסים של חיל האוויר, אמר כי "אם הייתי יודע מי ריסס כתובות נאצה על מכוניות של טייסים הייתי ממליץ לפוצץ לו את הבית".

זה רעיון טוב. עוד אמצעי שבו ינקטו באותם אמצעים נגד מחבלים יהודים וערבים. ואם כבר מדברים על שוויון מדוע לא לגרש, לעזה תחילה. ילכו חסידי המדינה הפלסטינית לעזה, יעבדו שם כעובדים סוציאליים, רופאים, אחיות ויעזרו לאחיהם הפלסטינים.

(גרסה קודמת של מאמר זה פורסמה בשנת 2002)

קישורים

סרטון  על ישראלים הקוראים להחרים את ישראל

http://www.youtube.com/watch?v=qaF8SoecQAc&feature=youtu.be

 

הצד השני של אורי אבנרי

http://www.zeevgalili.com/?p=13095

 

מה בין גוש שלום ואפה של קליאופורה

http://www.zeevgalili.com/?p=580

 

עכברושי "שלום עכשיו" נוברים בהתנחלויות

http://www.zeevgalili.com/?p=332

 

ברוך שפטרנו מאברום בורג

http://www.zeevgalili.com/?p=9171

 

משיחי השלום של השמאל וחמוריהם

http://www.zeevgalili.com/?p=314

 

איך הפך השמאל הציוני לשמאלנות פוסט יהודית

http://www.zeevgalili.com/?p=10509

 

עז א דין אל קסאם הרוצח הנערץ

http://www.zeevgalili.com/?p=8740


נספח

ארגוני שמאלנים בישראל

גוש שלום (תנועת שמאל רדיקלית)
שלום עכשיו (שמאל מדיני)
אומץ לסרב (תנועת סרבנות, קמה בעקבות אינתיפאדת אל אקצה)
אנרכיסטים נגד הגדר (קבוצת שמאל רדיקלית שפועלת כנגד גדר ההפרדה)
ארבע אמהות (תנועה שפעלה ליציאת צה"ל מדרום לבנון, התפרקה אחרי היציאה מלבנון)
דרך הניצוץ (התפלגה ממצפן)
הועד נגד הריסת בתים ICAHD (תנועת שמאל יהודית-ערבית המתנגדת להריסת בתים של פלסטינים)
יש גבול (תנועת סרבנות, קמה בעקבות מלחמת לבנון)
כביסה שחורה (תנועת שמאל רדיקלית עם אוריינטציה לסבית)
מחסום Watch (ארגון העוקב אחרי מחסומי צה"ל בשטחים)
מכתב השמיניסטים (תנועת סירוב, של נוער המתנגד לכיבוש)
נשים בשחור (תנועת שמאל פמיניסטית למען שלום)
עיר עמים (עמותה העוסקת בעתיד ירושלים)
פרופיל חדש (תנועה פמיניסטית לאזרוח החברה ונגד מיליטריזם)
שוברים שתיקה (חיילים משוחררים מספרים על חברון)
לוחמים לשלום (תנועה ישראלית פלסטינית הפועלת לסיום הכיבוש בדרכים לא אלימות)
הפורום הקומוניסטי הישראלי
הפנתרים השחורים
מאבק סוציאליסטי (תנועת שמאל סוציאליסטית הדוגלת במדינת כל-אזרחיה)
מס"ד – מטה סוציאל-דמוקרטי
מרכז אדוה
קואליציית הסטודנטים (ארגון על של תנועות שמאל באוניברסיטת תל אביב)
תעאיוש (תנועה יהודית-ערבית)
לוחמים לשלום (תנועה ישראלית פלסטינית הפועלת לסיום הכיבוש בדרכים לא אלימות)
הפורום הקומוניסטי הישראלי

(הרשימה הוכנה על פי הויקיפדיה העברית)

6 תגובות בנושא “ולמלשינים אל תהי תקווה

  1. דודו אלהרר

    אתה חושב שהפרקליטות ובתי המשפט ילכו עלזה? לדעתי אין סיכוי אלא אם התקשורת הממלכתית תעבור רוויזיה רדיקלית שבה "יינתֵן ביטוי מתאים לדעות הרווחות בציבור" כלשון חוק רשות השידור הקיים (הנוסח המלא בבלוג שלי)

  2. גד שליו

    המדינה והחברה הישראלית (והיהודית) כבולה במידה רבה ביכולתה "להעניש" את השטינקרים. הסיבה לכך, לטעמי, אחת: הרתעתו של ה"שטינקר" (דהיינו האוייב הציני של החברה והקהילה, מבית) נעשה בעבר דרך שורת צעדים שחלקם העיקרי מכונה "חרם היישוב". היה זה צעד יעיל, כמובן, בעידן בו ההשתייכות הבלתי מסוייגת לקולקטיב שסביבך הייתה אבן יסוד של חיים תקינים. אדם לא יכל לחיות כשהוא לא משוייך לכלל כזה – לפחות לא חיים נורמאליים. העידן בו אנו חיים מאפשר לאנשים למצוא את ה"קולקטיב" שלהם בהקשר לא גאוגרפי ולא מוחשי: במיוחד אותם אנשי שוליים שכישוריהם החברתיים נחותים. ה"רדיקל" המערבי הוא מין נווד חמקמק ויעיל: נחשב גיבור בעיני קומץ מבין האליטה הבורגנית של מולדתו או תרבויות דומות לזו שלו. הוא נחשב ל"אידיוט מועיל" בעיני מובילי תרבויות שונות מזו שלו, משום שהוא פועל רק נגד תרבותו שלו. הוא מכור לדיבורים ול"עסקי אוויר" ולכן לא רק שאין לו תועלת בישיבת קבע, למעשה היכולות שלו לתפקד בחברה מורכבת ומגוונת התנוונו לחלוטין. הוא לא יכול לדבר עם האדם הממוצע, העובד והמקיים חיי משפחה: הם פשוט לא מדברים אותה שפה. הוא מרגיש "בבית" רק בקרב המאסה האדירה של "עקורים חברתיים" כמותו שבשל התנוונות הכישורים החברתיים שלהם (בראש ובראשונה ביכולת ליהנות מחיים משעממים משהו – יכולת המאפשרת לאדם להימנע מהחיפוש המתמיד אחר "שינויים", גם במחיר של יצירת זעזועים) נעים-נדים לאורך ורוחב החברה המערבית והפריפריה שלה. על הנווד הזה "חרם היישוב" לא יעבוד. למעשה הוא זקוק לצד המחוספס של ה"חרם" הזה כסוג של סם, שהרי תמצית קיומו קשורה להיותו "הרדיקל". ואם לא שונאים אותך, אתה הרי לא ממש רדיקל… נוצר כאן בעצם מין פראדוקס, או מעגל קסמים: הרדיקלים המקצועיים צריכים להכאיב "לנו", משום שהם זקוקים נואשות לתגובת הנגד הטבעית שלנו. בעבר "חרם היישוב" הייתה סדרת פעולות שהייתה אמורה להוביל לאחת משתי תוצאות: או שמושא הענישה היה חדל מלצאת נגד הקהילה/טובת הקהילה, שלא לדבר על יצירת הרתעה אפקטיבית. תוצאה הפוכה הייתה היפלטות של מושא הענישה מכלל הקהילה, ולכן הפסקת יכולתו לערער את מנהגיה "מבפנים". כאמור: עם ה"שטינקרים" שלנו דהיום אין זה אפשרי. אין לנו יכולת, בכלים המקובלים, להביא אותם לאחת משתי התוצאות הללו. כל תמצית מהות הקיום שלהם היא היותם נוודים חברתיים החיים בשוליים. אין להם מה להציע, לאיש, במידה ותלקח מהם הגדרה זו. הם רדודים, בינוניים וצרי אופקים מכדי לשמש ביעילות בפעולות רדיקליות בעלות אופי גלובאלי ובלתי קשור לישראל, ולכן הם חסרי תועלת עבור תנועה גלובאלית. הם אינם יכולים, מן הצד השני, לשוב לחיק הישראליות והקהילה שהוציאה אותם (ובמידה רבה בזכותה הם רכשו את כישורי ה"חוצפה"). הם סוכן זר שדובר רק שפה אחת ומכיר רק מדינה אחת (את זו בה ונגדה הוא פועל): הם צריכים שהעימות ימשיך, והם צריכים להיות מועסקים כסוכנים. אין להם כישורים "לעבוד" ישירות בשביל האוייב, תחת דגלו הוא. וכמובן שאין הם יכולים לחזור ולהיות אזרחים "רגילים". אנחנו תקועים אתם…

    תגובה

    זהו הניתוח המבריק ביותר שקראתי עד היום על המהרסים מבית
    זאב גלילי

  3. מלכה קנטורוביץ

    בכל דור ודור עומדים עלינו…….אמור לא רק על אויבים מבחוץ אלא גם על אויבים מבפנים. לאורך כל הדורות נמצאו יהודים שחברו לגורמים עוינים ולתרבות ה"נאורה" כדי לפגוע או למחוק את העם היהודי. זו לא תופעה חדשה ולא יחודית לימינו. רוב המלשינים והחותרים היהודיים למיניהם התאדו. רק הגרעין העקשן בתוך העם היהודי הצליח לשמור על הגחלת עד היום. כפי שזה נראה עכשו נמשיך לתפקד כ"גחלת", ועל זה נאמר: והקב"ה מצילנו מידם.

    1. גד שליו

      מאחר ואין ביכולתינו להשפיע עליהם יותר מדי, לדאבוני ניתן לדון על התופעה במסגרת דיון אקדמי. אבל… למרות שהתחושה של היהודי, "מבפנים", היא שגם על גל המתייונים הזה נתגבר, אני חושש שנסיון המאה ה-20 מוכיח שהמחיר הוא כזה שאין אנו יכולים לבטלו במחי יד. קומץ קטן של יהודים הובילו, וחברו לשטן הבולשביקי וגרורותיו, וגם אם לא ראו עצמם כיהודים שנותרו חלק מן הקהילה, השפעתם הייתה הרסנית. כאשר ניגשו הנאצים ועוזריהם להשמיד פיסית את הקיבוץ היהודי של הארצות הבאלטיות, אוקראינה, בלארוס ורוסיה, הם אולי שמו קץ לתמיד לעולם היהודי שם, אולם מבחינה רוחנית ותרבותית העולם הזה נפגע אנושות עוד קודם לכן בידי הבולשביקים. גם לולא התרחשה השואה, ואולי בעיקר לולא התרחשה, היינו היום מדברים על החורבן התרבותי של קהילות קובנה ומינסק, ריגה ובריסק. עולם יהודי שלם שנגדע ונרמס תחת מגפי הבולשביקים ובעידוד ה"שטינקרים" – אבותיהם הרוחניים (ויותר מדי פעמים גם הגנטיים…) של השטינקרים "של היום".

  4. פינגבאק: יוסי ביילין מחדש משטר הקפיטולציות | היגיון בשיגעון

  5. דנה

    כתבה מאלפת! אתם יודעים כדרכה של כל מחלה שניגשים לרפא. ישנם מספר שלבים. סימפטומים, אבחנה, והתאמת תרופה. אז מה יש לנו כאן? סימפטומים? יש למכביר. (הלשנות, החרמות, דיכוי העם מבפנים, טרור מתגבר, קורבנות "שלום" רדיפת יהודים, רדיפת והכפשת אוכלוסיות ומגזרים נרחבים בעם היהודי הסתות פרועות, ועוד)
    אבחנה: כמעט מדוייקת. "יהודים" כגיס חמישי, חלקם תמימות אידאולוגית ו"שטופת מוח", חלקם תאבי שלמונים המוכרים עמם ומולדתם לאוייב תמורת סכומי עתק!, וחלקם שינאה תהומית לא מוסברת עדיין!,
    ונותרה רק התרופה (הפתרון) מהו?
    לדעתי, התרופה היחידה אם כי "הזוייה" הי אחדות ושלום בין כ-ל מי עם ישראל חשוב לו אהבת עם ומולדת ישראל. לאחד, לאהוב, לחבק, וכן. להתקרב לאל. ניסינו ה-כל. חוץ מזה.

השאר תגובה