הטרור כורך עניבת חנק סביב ארה"ב וברק אובמה משבח את האסלאם

 

                                 – מאת יורם אטינגר –

 בשנה האחרונה נחשפו בארה"ב יותר תאי טרור מוסלמי מאשר כל שנה מאז הפיגועים ב"מגדלי התאומים" ובפנטגון ב-11 בספטמבר 2001. הטרור המוסלמי מהווה סכנה ברורה ומיידית לארה"ב למרות – ואולי עקב – פייסנות הנשיא אובמה כלפי האסלאם, כפי שבלטה בנאומים המכוננים שנשא בפרלמנט הטורקי(6 אפריל 2010) ובאוניברסיטת קהיר (4 יוני 2010).

התעצמות איום הטרור המוסלמי, על אף יחסו הנוקשה, הביקורתי והקריר של אובמה לישראל, מפריכה את הטענה כאילו הסכסוך הערבי-ישראלי, הנושא הפלסטיני או הידידות בין ארה"ב לישראל הם שורשי הטרור המוסלמי האנטי-אמריקני.

"האיסלם חלק מההוויה האמריקנית"

הטרור האנטי-אמריקאי מתוגבר על ידי העמקת הפעילות המבצעית, הפיננסית והמדינית של החיזבאללה בחצר האחורית של ארה"ב, באמריקה הלטינית, חרף טענת אובמה ויועציו כאילו אין טרור מוסלמי גלובלי (אלא טרור טאליבן ואל-קעידה), כאילו אין טרור ג'יהאדיסטי (מכיוון שהג'יהאד הוא תהליך לטיהור הנפש…) וכאילו הטרור הוא גם תוצאה של התעמרות המערב בעולם השלישי.

סייד קוטב  ויקישיתוף

מקור ההשראה לטרו המוסלמי בארה"ב. סייד קוטב ויקישיתוף

הנשיא אובמה צדק כאשר הכריז בקהיר ש"האסלאם היה תמיד חלק מההוויה האמריקנית". ואכן, עם הקמת ארה"ב ב-1776 ועד תחילת המאה ה-19 הפכו ספינות אמריקאיות מטרה לטרור מוסלמי.
ג'ון קווינסי אדאמס, הנשיא השישי של ארה"ב, שהיה חוקר האיסלם, טען שהטרור המוסלמי נובע מעוינות שורשית של האיסלם כלפי "הכופרים". במאה ה-20 הפכה ארה"ב יעד מרכזי של החינוך לשנאה מבית מדרשם של "האחים המוסלמים", שהוא קו-ייצור של טרוריסטים אנטי-אמריקנים.

"עוינות שורשית נגד הכופרים". ג'ון קווינסי אדאמס - ויקישיתוף

"עוינות שורשית נגד הכופרים". ג'ון קווינסי אדאמס - ויקישיתוף

שרשרת פעולות טרור בארה"ב

ב-1983 נרצחו 300 חיילי מרינס בפיצוץ שגרירות ארה"ב ומפקדת המרינס בבירות על ידי טרוריסטים מוסלמים, ב-1998 נרצחו 300 איש בפיצוץ שגרירויות ארה"ב בקניה ובטנזניה על ידי הטרור המוסלמי, ב-2001 נכשל המוסלמי הבריטי ריצ'רד ריד בניסיון לפוצץ מטוס "אמריקן איירליינס", ב-2009 רצח עבדול חכים מוג'אהיד מוחמד חייל אמריקאי בתחנת גיוס בארקנסו, ב-2009 נכשל חוסאם מאהר סמאדי בניסיון לפוצץ בניין משרדים בדאלאס, ב-2009 רצח נידאל חסן 13 חיילים אמריקאים ופצע 31 בטקסס, ב-2009 נכשל עומאר פארוק עבדולמוטאלב בניסיון לפוצץ מטוס "נורת'ווסטרן", ב-2010 סוכל פיגוע טרור מוסלמי ב"טיימס סקוואר" בניו יורק, ועוד.

 הגורמים להתעצמות הטרור

התעצמות פעילות הטרור המוסלמי על אדמת ארה"ב מהווה תוצאה ישירה של שורת גורמים:
• גידול מספר האימאמים בבתי סוהר, במוסדות חינוך ובמסגדים בארה"ב; *
• עלייה במספר המסגדים בארה"ב הפועלים בהשראת "האחים המוסלמים" ועקרונות הג'יהאד;
• הגברת החשיפה של מוסלמים בארה"ב לאידיאולוגיית הג'יהאד דרך ערוצי טלוויזיה מוסלמים והאינטרנט הממומנים על ידי סעודיה וקטאר;
• עלייה במספר ארגוני טרור מוסלמים המתחזים לארגוני צדקה ולמחנות קיץ ונהנים מהקלות מס בארה"ב;
• עלייה במספר המגייסים לאימוני טרור ולאינדוקטרינציה בפקיסטן, אפגניסטן, סומליה, תימן והרשות הפלסטינית. מרבית פעילי הטרור המוסלמי בארה"ב הם ממוצא ערבי ופקיסטני.

מלחמת האיסלם לא תיפסק

המזרחן המוביל בעולם, פרופ' פואד עג'אמי, שיעי לבנוני המלמד באוניברסיטאות היוקרתיות ג'והנס הופקינס וסטנפורד, כתב ב"וול סטריט ג'ורנל" ב-10 למאי 2010: "הניסיון להושיט יד וליצור מסילות לליבות המוסלמים לא יביאו להפסקת מלחמת האיסלם הרדיקלי במערב." הוא תולה את הטרור המוסלמי בעקרונות שהונחלו – בעידן המודרני – על ידי סייד קוטאב, אחד האבות הרוחניים של "האחים המוסלמים". קוטאב רואה בארה"ב איום מוסרי על האסלאם וטוען שנוצרים ויהודים נידונו לגיהינום. העוינות הדתית השורשית כלפי ארה"ב מקבלת משנה תוקף מכיוון שליטי המדינות המוסלמיות הרואים בערכי ארה"ב – חופש הצבעה, חופש דת, חופש ביטוי, שוק חופשי, אינטרנט, ועוד – איום לשלטונם הדיקטטורי. איראן גם רואה בארה"ב מכשול עיקרי לשאיפותיה המגלומניות וסוריה רואה בארה"ב מכשול לשאיפתה להשתלט על ירדן (דרום סוריה) ומכאן תמיכתן בטרור אנטי-אמריקני, ללא שום קשר לעניין הפלסטיני, לסיכסוך הערבי-ישראלי, לירושלים, להתנחלויות או לעצם קיומה של המדינה היהודית.

פרופסור  פואד עג'אמי

פרופסור פואד עג'אמי

 ד"ר יורם אטינגר, מנכ"ל "במחשבה שניה" הוא מומחה לענייני המזרח-התיכון וארצות-הברית ולשעבר הקונסול הכללי בניו-יורק, שימש כראש הצוות הישראלי במחקר הדמוגראפי

האם כך תראה ארצות הברית בשנת 2020?  פסל החרות עם רעלה.

האם כך תראה ארצות הברית בשנת 2020? פסל החרות עם רעלה.

 המאמר פורסם ב28.5.2010Ynet ומתפרסם כאן באדיבותו של ד"ר אטינגר

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3894548,00.html

=======================================================================

קישורים

נאום אובמה בו הוא משבח את האיסלם

http://www.youtube.com/watch_popup?v=tCAffMSWSzY#t=28
אתר "איסלם דת השלום" החושף את כל נוראותיו
http://www.thereligionofpeace.com/

מי מפחד מברק אובמה
http://www.zeevgalili.com/?p=799

אזהרה: אובמה מחזיר אותנו לשנת 1938

http://www.zeevgalili.com/?p=2248

מצעד האיוולת של ברק אובמה
http://www.zeevgalili.com/?p=4725

יורם אטינגר

יורם אטינגר

איפה לעזאזל נמצאת התנחלות מיגרון המסכנת  את שלום העולם

איפה לעזאזל נמצאת התנחלות מיגרון המסכנת את שלום העולם

9 תגובות בנושא “הטרור כורך עניבת חנק סביב ארה"ב וברק אובמה משבח את האסלאם

  1. פינגבאק: מה ההפתעה במה שקורה במצריים | היגיון בשיגעון

  2. פינגבאק: האם אפשר לסמוך על ארצות הברית? | היגיון בשיגעון

  3. פינגבאק: מי מפחד מברק אובאמה | היגיון בשיגעון

  4. פינגבאק: בקש צנועה מברק אובמה: לחזור לגבולות 1959 | היגיון בשיגעון

  5. פינגבאק: האם אפשר לסמוך על ארצות הברית נוכח האיום האיראני | היגיון בשיגעון

  6. פינגבאק: אפשר להגיד לא לברק אובמה | היגיון בשיגעון

  7. פינגבאק: אובמה בעקבות צ'מברלין – אסון לעולם ולישראל | היגיון בשיגעון

  8. מירה

    "הנשיא אובמה צדק כאשר הכריז בקהיר ש"האסלאם היה תמיד חלק מההוויה האמריקנית". ואכן, עם הקמת ארה"ב ב-1776 ועד תחילת המאה ה-19 הפכו ספינות אמריקאיות מטרה לטרור מוסלמי." — לא כל כך מדויק: זה לא היה טרור מוסלמי אלא פשוט לגמרי פירטים צפון-אפריקאים, למעשה: לובים, שמצאו דרך קלה להרויח כסף (ממש כמו שהיום הם עושים את זה מקרן אפריקה). עד שלאמריקאים נמאס והם שלחו ספינות מלחמה שכסחו את הפירטים, ומכאן גם השורות בהמנון של המארינס "מחופי מונטזומה עד חוף טריפולי", ואחרי שהאמריקאים גמרו לערוך מפגן אור-קולי הבינו הלובים לאיזה ברוך הם נכנסו, והיו אחת המדינות הראשונות שהכירו ברפובליקה הצעירה.

  9. מדמוני אסף

    מר זאב גלילי.
    שיטת העברת כספים דרך האינטרנט, פעולה פשוטה ומהירה, ללא צורך להעביר מס' כרטיס אשראי.

    מדמוני אסף

השאר תגובה