יש אור בקצה המנהרה – מדינה יהודית מן הים לירדן שבה יחיו יחדיו יהודים וערבים

מי שעדיין חי באשליית אוסלו ו"שתי מדינות לשני עמים" יפנה מבטו לרצועת עזה. שם כבר יש מדינה פלסטינית בצד ישראל.
אבל מי שצופה בסירטונים הבאים של ערביה אמיצה, האומרת אמת יבין שיש סיכוי. היא משקפת את דעתם של ערבים ישראלים יותר מחברי הכנסת הערביים. ערביה אמיצה המכריזה שהיא ישראלית מוסלמית וציונית גאה. וכך גם בנה שמתגייס לצה"ל.

אם נשתחרר מאשליית אוסלו ומרעיון שתי מדינות, יהיו עוד ערבים ישראלים שידברו כמו האשה המדהימה שבסרטון. יהיו כמובן ערבים ישראלים וערביי יהודה ושומרון שירצו להרוס את המדינה. אלה יצטרכו לממש את חלומותיהם במדינת דעאש, לא כאן.

ttps://www.facebook.com/StandWithUs/videos/10153279991132689/?__mref=message_bubble

 וגם  ערביה פשוטה המבינה את המציאות יותר מהרבה ישראלים [הסרטון לקוח מדף של יוני ברק]

תגובות במייל ובפייסבוק

אתה חי באשליה, יש חושך בקצה המנהרה . גורלם של ערביי ישראל הוא כיהודי ישראל . ומה עם ערביי יהודה ושומרון ?י

הדרך היחידה לשמור על ישראל יהודית ודמוקרטית!!!!!!!היא  להיפרד מערביי פלסטין  להחזיר את יהודה ושומרון עם תיקוני גבולות  .

שום פיסת קרקע  בשטחים ששוחררו במלחמת ששת הימים אינה קדושה  ושווה את דמו של חייל ומתנחל יהודי אחד.

את העתיד לגורלה של המדינה ראו שני מנהיגים בימים הראשונים לאחר המלחמה .  בן גוריון  שהיה חבר כנסת  אמר שמדינת ישראל צריכה להחזיר את השטחים שנכבשו  .

ליבוביץ  חזה את הפיכת המדינה למדינת אפרטהייד קיצונית ומתלהמת של שנאת ערבים  ושנאת יהודים  שאינם מאנשי ישראל הקדושה  והתוצאה  רצח של ראש ממשלה , שהביא איזה שמץ של תקווה לשלום ומנהיגים קיצונים שמולכים עי קיצונים ימניים שדאגו  שהשאיפה לשלום תמחץ ותושכח  ורק הבטיחו לנו שעל חרבנו נחייה עד  עולם בפינת עולם זו .

בברכה  עמיקם שוב

תגובה לעמיקם שוב

אני חי באשליה ולפי תגובתך אתה חי בסרט שלא  יכול להתקיים. בן גוריון וליבוביץ' לא ראו מה קרה בעזה. אתה מציג את הבעיה כאילו הכל תלוי בנו ואם נוותר על שטחים נקבל בשכנותנו מדינה שוחרת שלום. הניסיון שלעזה [שם כבר קיימת מדינה פלסטינית ריקה מיהודים] מלמד מה יקרה אם נעזוב את יהודה ושומרון. שום הסכם לא יהיה שווה את הנייר שייחתם. אם לא נשלוט בכל השטח בין הים לירדן יהיה לא רק החמאס במרחק נגיעה מתל אביב נמצא עצמנו מול מדינת דעאש.

בברכה

זאב גלילי

ראה:

דמוקרטיה ערבית אין חיה כזו

http://www.zeevgalili.com/2005/03/2

זאב גלילי

—————————————-

תודה רבה

מרענן  מאד לקרוא ולצפות בראיון  עם הזועבי – שאינה שונאת ישראל –דווקא בימים אלה.

מעריך את טרחתך.

יענקלה העליון

והערת אגב: למראיינים הישראלים – הקשיבו ותלמדו. אולי גם אתם תהיהו פרו ישראלים.

ראה: אנחנו וערביי ארץ ישראל

19 תגובות בנושא “יש אור בקצה המנהרה – מדינה יהודית מן הים לירדן שבה יחיו יחדיו יהודים וערבים

  1. אלון

    נהדר. תמהני מדוע יש הזויים כאן שממשיכים לדבר על שתי מדינות לשני עמים ולבכות על המדינה שלנו. בעיקר נשמע הבכי הזה באירוע לזכרו של רבין. התלבשו עלי אנשי שמאל שרבין לא היה מפנה מבטו אליהם עם רעיונות שהוא לא היה מקבל בחיים. בנאומו האחרון בכנסת זמן קצר לפני שנרצח בידי בן העוולה הזה הוא אמר בין השאר: "תהיה ישות פלשתינית ופחות ממדינה.." לא חוזרים לקווי ה4 ביוני", "גבול הביטחון בבקעת הירדן.." "יוקמו גושי התיישבות ביהודה ושומרון דוגמת גוש קטיף!!" איפה הןא ואיפה הנואמים ההזויים האלו?

    1. עפר שפירא

      ידידי,
      הסבירו לכם עוד אז שזה חלון הזדמנויות צר (שלא ניצלנו אותו) ולא הקשבתם.
      ב 1988 יכולנו להעביר את הערבים (עם השטחים) לירדן – ושמיר סירב
      ב 1992 יכולנו, אולי, לסגור ע מדינה חלקית – והימין סירב
      בהמשך ניאלץ להסכים על מדינה מלאה
      ואם הימין יסרב גם לזה
      נקבל מדינה דו לאומית

      1. זאב גלילי מאת

        לא מדינה דו לאומית. מדינה יהודית על כל ארץ ישראל המערבית. כל הפתרונות שהזכרת הם עורבא פרח.
        ז.ג.

        1. עפר שפירא

          מדינה יהודית על כל ארץ ישראל זה מצויין !
          כל שנשאר זה להיפטר מהערבים שנמצאים פה בהמוניהם.
          האפשרויות כפי שאני רואה אותם:
          א. לכפות עליהם להפוך ליהודים (עשו משהוא דומה בתקופת החשמונאים)
          ב. להשמיד אותם (עשו משהוא דומה בתקופת הנאצים)
          ג. להלעים אותם בקסם (עשו משהוא דומה בסרטי הארי פוטר)

          אני מכיר את הבדיחה על טרנספר מרצון אבל זה מצחיק – בפעם האחרונה (לפני כ 15 שנה) שניסינו לגרש 400 טרוריסטים ללבנון – לא הצלחנו. אף אחד לא מוכן לקבל אותנו (אל תתחיל להשמיץ אותם על זה – גם אותנו לא הסכימו לקבל בזמנו). אם אתה מציע את נושא הטרנספר תצטרך גם לכתוב לאן ואיך תשכנע אותו לקבל אותם.

          אשמח לשמוע עוד על הפיתרון שלך על מדינה יהודית על כל ארץ ישראל המערבית.

  2. יאיר

    אין סיכוי ליחסי שלום עם הערבים והמוסלמים, הם נלחמים ורוצחים והורגים את כל מי ששונה מהם, כך זה בין השיעים לסונים בין חמאס לבין אש"ף , וגם בין שתי חמולות בכפר, או בין שני שבטים אצל הבדואים. וממילא כך ויותר מכך יהיה כלפי היהודים השונים מהם מהותית.ץ
    לכן כל שנותר לנו להחליט הוא היכן יהיה שדה הקרב. האם באוטובוס, ברחוב ובמסעדה. או בעמדה בגבול.
    הדרך היחידה להתקיים לכן לאורך זמן באיזורנו הוא באמצעות הפרדה מוחלטת בין יהודים לאויבים. משמע להסכים לחלוקת ארץ ישראל, כך שמערב ארץ ישראל – (ישראל ויו"ש), יהיה בידי היהודים – ומזרח ארץ ישראל – ממלכת ירדן של היום, תהיה תחת שליטה ערבית.
    לא תקום שום התנחלות ליד רבת עמון, ולא ישראל שום כפר ערבי ליד ירושלים. לא יהיה בית כנסת פעיל בעקבה, ולא יהיה מסגד פעיל בצד שלנו.
    זו הדרך היחידה לקיום וכל השאר אשליות

  3. אופיר

    כל מי שטוען שישראל מדינת אפרטהייד, איננו יודע מה הוא אפרטהייד. משתמשים במונח הזה ללא ידע מה הוא. אפרטהייד הוא אפליה על בסיס גזע. הפרדה בין גזעית. הפרדה באמצעי התחבורה. הפרדה בשרותי בריאות. איסור נישואין ויחסי מין בין הגזעים. הפרדה במתקני שעשועים, בגנים ציבוריים, בחופי רחצה, מה מכל זה שייך לישראל???

    1. עפר שפירא

      אתה צודק, לישראל כל הנ"ל לא שייך
      ולשטחים ? זה גם לא שייך ?
      פלסטיני יכול לקנות דירה בהתנחלות ?
      אין הפרדה בתחבורה / בבריאות / מתקני שעשועים / גנים ציבוריים ועוד ?

      1. יאיר

        היציאה מעזה הוכיחה שכאשר צה"ל אינו שולט בשטח, הוא הופך להיות בסיס טילים ומרגמות
        יציאה זו הביאה לעליית החמאס והפיכתו לגורם המרכזי אצל הערבים סביבנו. והפכה את ישובי עוטף עזה
        לבני ערובה לרצונו של כל ארגון קיקיוני זה או אחר אשר החמאס מאפשר לו לפעול.
        יציאה מיו"ש פירושה שרוב הבתים בישראל יהיו בטווח מרגמות – כי מול טילים יש לנו פתרון חלקי. המשמעות היא
        שיתוק מוחלט של המדינה בכל רגע נתון
        העלות הישירה והעקיפה של המלחמות בעזה גבוהה פי כמה מאשר העלות שנדרשת לאחזקת השטח במצב הנוכחי

        הגורם המעודד ביותר את האנטישמיות והשנאה כלפינו הוא כאשר אנו מציגים חולשה, נסוגים ובורחים. כך יראו זאת הערבים והעולם כולו והלחץ לחיסולנו הסופי ימשיך ויגבר = המלחמות החלקיות והמתנצלות נגד הטילים בעזה לא הוסיפו לנו אהדה בעולם

        אין לנו שום בעיה מיוחדת עם "השטחים" הבעיה שלנו היא הערבים הנמצאים בתוכנו וסביבנו. כדי לתקן זאת יש להעביר את אויבי ישראל למזרח ארץ ישראל – ממלכת ירדן של היום ולהקים "קיר ברזל"

  4. עפר שפירא

    זאב,
    כשמאלני (יש שיגידו קיצוני) אני מסכים אתך שגם אם ניסוג עד קווי 67 (וגם אם ניתן להם בונוס) לא נהפוך את הערבים לאוהבי ישראל והם לא יכתתו חרבותם לאיתים.

    יחד עם זאת אם ניסוג לגבולות מתאימים נשיג:
    א. חיילי צה"ל יפסיקו להיות כח שיטור על אוכלוסיה עויינת ויתפקדו במה שהיו אמורים להיות: שמירה על בטחון ישראל כנגד האיומים האמיתיים החלים עליה (רמז: לא הפלסטינים).
    ב. ניתן יהיה לקצץ בכוחות השיטור הנ"ל (הנסיגה מעזה הביאה לקיצוץ מהותי בנושא) ולהפנות את התקציב לחינוך ודברים נוספים שיעלו את עוצמתנו הכלכלית את הפריון ואת חוזקנו בכלל.
    ג. ישתפר מיצובנו הבינלאומי בעולם. שיפור שיתוף פעולה בינלאומי גם הוא יתרום לכלכלה, לפריון ולחוסננו הלאומי.
    ד. נוכל (בתהליך של עשרות שנים) ליצור תשתית ליחסי אמון ואולי שלום אמיתי עתידי (כנראה לא בתקופת חיי ואני בן 44).

    אם נעשה זאת גם תחת הסכמה (לא בטוח שאפשר) נוכל להשיג הסכם שלום (שלא ברור מה אמינותו אבל בטוח גבוהה מאפס) עם 21 מדינות ערב (ראה היוזמה הערבית).

    בין אם תישאר בשטחים ובין אם תצא יהיו על גבולנו הרבה מאוייבי ישראל שמחכים לחולשה שלנו כדי לנצח אותנו. כל ההבדל בין יציאה מהשטחים להישארותנו שם היא גג 2 דקות (ההבדל בין הזמן שלוקח לטיל לעוף מלבנון / עיראק לאותו טיל לעוף מרמאללה)

  5. arik barhum

    הרצל חזה מדינה יהודית, שבה יחיו גם ערבים ונוצרים בהרמוניה (ספרו אלטנוילנד)עם כל הזכויות והחובות
    כאזרחים שווים.
    כנ"ל ז'בטינסקי(שם ירוה לו בשפע ואושר/בן ערב נן נצרת ובני)-אזרחים שווי זכויות וחובות.עם זאת היה
    ער לבעיה שהם אינם רוצים אותנו פה ולכן דיבר על קיר הברזל,שבו נוכיח שאנחנו לא תופעה חולפת, ובאנו כדי להשאר, ובלית ברירה ישלימו עם המציאות.
    המופתי חאג' אמין אל חוסיני כבר ב1921 טבע את האימרה"אל אקצאא פי ח'טר"-הר הבית בסכנה,ובכך
    הפך את העניין למלחמת דת של האיסלאם ביהודים.היהודים הם שורש הרע בעולם, ויש להשמידם,
    כל זה קרה, למי שלא זוכר הרבה לפני שהיתה מדינת ישראל והרבה לפני שהיו "שטחים כבושים".

    ברצוני להביא מדבריו של משה דיין ב30 לאפריל 1956,בלוויתו של רועי רוטברג שנרצח יום קודם
    בנחל עוז.
    "דור מתנחלים אנו וללא כובע הפלדה ולוע התותח,לא נוכל לטעת עץ ולבנות בית".
    אמנם היה בעל עין אחת, אך היטיב לראות את עתידנו בארצנו.
    דבריו כביכול נאמרו הבוקר כתיאור נאמן למציאות בה אנו חיים.
    אריק ברהום

    1. יאיר

      "לעיתים ציטוט חלקי גרוע מסתם שקר", לכן חשוב לציין שז'בוטינסקי בשירו המצוטט מתייחס למונח "שם" – ירווה לו מנחת ואושר וגו. לשטח של ארץ ישראל השלמה "משתי גדות ירדני". ומוסיף ואומר ז'בוטינסקי שהדבר יהיה אפשרי כי "דגלי … יטהר שתי גדות ירדני". כלומר רק לאחר ביצוע טיהור מקיף ניתן יהיה לחיות עם הערבים בשלום, וגם זאת בשטח שהוא פי 4 משטח ישראל ויו"ש עתה.
      ז'בוטינסקי האמין שהגזע היהודי שיקום במדינה יהיה "גאון נדיב ואכזר". משמע שתהיה לו גם את מידת האכזריות זו הנדרשת כדי לבצע טיהור שיאפשר חיים בצוותא עם הערבים. וכן שיקום "קיר ברזל" שימנע השפעה שלילית של ארצות ערב השונאות על ערביי ארץ ישראל שישארו בשתי הגדות שתחת שליטתנו המטהרת.
      להביא רק קטע קטן כפי שעשה ARIK וכפי שעושים גנבי דעת אחרים, כדי להוכיח שמנהיג הימין תומך ב"דו קיום" עם האויב השוהה בתוכנו, כפי שהשמאל מנסה לכפות עלינו עתה, בתנאים הנוכחיים השונים כל כך מחזונו של ז'בוטינסקי הינו שקר מן הסוג הירוד (אך המקובל אצלם).

      1. זאב גלילי מאת

        אתה צודק שציטוט חלקי גרוע משקר. אך מה שאתה עושה איננו ציטוט חלקי אלא פרשנות מרחיבה לתפיסת ז'בוטינסקי. אתה מרמז כי ז'בוטינסקי הטיף ל"טיהור" כאילו טרנספר או השמדה. זו לא הפרשנות של יטהר שתי גדות ירדני. אל תשכח שז'בוטינסקי כתב את הדברים לפני השואה כשהיה סיכוי שבארץ יהיה רוב של 10 מיליון יהודים. אם תרצה אספק לך ביבליוגרפיה מלאה של כתבי ז'בוטינסקי ומחקרים על משנתו. בינתיים קרא זאת:

        תמצית קיר הברזל
        http://www.zeevgalili.com/2006/02/9895
        צוואת ז'בוטינסקי בשמשון -ברזל מלך וצחוק
        http://www.zeevgalili.com/2007/09/461
        זאב גלילי

  6. יאיר

    לזאב, חבל שאתה נוהג כשמאלן, מבטל כלאחר יד את "הפרשנות שלי" כדבריך, אך אינך מסביר ואינך מראה מדוע הפרשנות שלך ל"יטהר שתי גדות ירדני" משמעותה עדינה או ליברלית.
    חשוב לשוב ולציין, זבוטינסקי בתפיסתו של "קיר הברזל" לא התייחס לנשק בלבד, אלא בראש וראשונה לטיפוח הלוחם היהודי החדש – "שמשון" המחודש, ברוח "יודפת מסדה ביתר" שתהא בו מידת האכזריות הנדרשת כדי להציב קיר ברזל זה ולמנוע כל סדק של תקווה לאויב הערבי לחסל את קיומנו הלאומי

    מאחר וחזון זבוטינסקי נכשל, לא קם לנו יהודי אכזר,, לא קיר ברזל, ולא ":שתי גדות לירדן": ממילא אין מקום ואין בדל הצדקה לקחת חלקיק קטן מחזונו ":בן ערב בן נצרת ובני" שהיה מותנה לחלוטין בנושא הטיהור ושתי הגדות, ולהציב זאת כאילו בכך מגשימים את תפיסתו

    כך נוהג לעיתים ריבלין וכך גם בני בגין ושניהם גונבים את דעת הציבור וחבל = אנא אל תצטרף אליהם

    1. זאב גלילי מאת

      ליאיר שלום,
      אני מרשה לעצמי להטיל ספק בהכרותך את כתבי ז'בוטינסקי. גאון ונדיב ואכזר אין פרושו "טהור" שאתה פרשת אותו כטהור אתני או גרוע מזה. לייחס זאת לז'בוטינסקי זו אי הבנה של שיטתו. נא המצא לי ציטטה לא קטע של שיר אלא קטע של מאמר הגותי שבו הוא אומר את מה שאתה מייחס לו.
      חוץ מזה אני מבקש שתופיע בשמך המלא שיאפשר לדעת מי אתה היכן גדלת איפה למדת וחונכת ומה מקורותיך. אני חשוף לחלוטין באתר בפייסבוק בויקיפדיה. איני אוהב להתווכח עם אלמונים. הואל נא להציג את עצמך אם אתה רוצה שאמשיך להתייחס לדבריך.
      זאב גלילי

  7. יאיר

    יכול אתה להסיק או לפחות לחשוד לפי שמי הפרטי, שאני מחובר היטב לתורת ז'בוטינסקי וכן גם למסתעפיו. אך מאחר ודעותי המובעות פה ושם נוטות לכיוון הפרו-יהודי, קיים חשש שהסגרת פרטי האישיים עשויה להוות לי למכשול בעת קבלת עבודה, או תפקיד. (ע"ע רן ברץ – לאחרונה). ומאות אנשי ימין לדורותיהם בכל ההיסטוריה החדשה (כן, כולל ההתנגדות להבאת ארונו של ז'בוטינסקי עצמו לקבורה בישראל).
    אך הנושא אינו אישי, הוא אידאולוגי. ואמנם טכנית אתה צודק, אכן ז'בוטינסקי כמו גם עשרות מנהיגים אחרים, חששו (ובצדק), להמליץ באופן גלוי וחד על חילופי אוכלוסין. (יהודי ארצות ערב לארץ ישראל – ערביי ארץ ישראל לארצות ערב), כולל התערבות כוחנית למימוש זאת. והעדיפו להתעלם מהנושא, או רק לרמוז על הדרך הנכונה לשלום. מעולם לא טענתי שז'בוטינסקי הצהיר במפורש ובגלוי על תמיכתו ב"טיהור אתני" רחמ"ל. אך והשילוב של "קיר ברזל", "אכזר", ו"יטהר שתי גדות ירדני", מרמז בהחלט על הכיוון.

    אך גם זה אינו הרקע לתגובתי. שהיא כל כולה באה אך ורק כדי לנסות לקעקע את ההצגה השקרית כאילו רוח ז'בוטינסקי ומורשתו משמעותן שיש להתחנף ולחזר אחר האויב השוהה בתוכנו (ע"ע ריבלין, בני בגין ודומיהם). – ולצורך הצדקת כרכורי מה יפית לפני הפריץ הערבי, מביאים – אנשי ימין לכאורה, את אותו ציטוט חלקי ומקוטע ומוצא מהקשרו של "בן ערב, בן נצרת ובני".

    אתה יכול כמובן להחרים אותי, אך לדעתי תחמיץ תומך ואוהד לדבריך, אך לעיתים פה ושם גם בר פלוגתא. לדעתי אתה יציב מספיק כדי לעמוד בכך.

    1. זאב גלילי מאת

      שלום יאיר,
      אני מספיק יציב כדי לעמוד באתגרים שלך.
      1. אני מבין שאינך רוצה להחשף ורבים פונים אלי בבקשה להסתיר זהותם ואני מפרסם דבריהם בפסבדונים. אך אני צריך לדעת אם אני מדבר עם תלמיד תיכון סטודנט באוניברססיטה או מישהו משרידי העליה השניה.
      2. לפי שמך [כינויו שלא אברהם שטרן] התיזה שלך בהחלט מתאימה ליאיר.

      3. לא תצליח למצוא אף בדל משפט אחד של ז'בוטינסקי שמדבר על טיהור אתני או על אכזריות במשמעות של שפיכות דמים לשמה.
      כל מה שיש לך לומר הוא שמשפט בשיר מרמז ל הכיוון.

      4. מדברי לא יכולת להבין שאני מייחס לז'בוטינסקי אותן דעות שמייחסים לו נסיכי התנועה לסוגיהם מציפי ועד אולמרט שאני מתעב.

      5. ייתכן שז'בוטינסקי היה מצדד בתקופתו בטרנפר או חילופי אוכלוסין דבר שאפילו ויצמן הרופס ראה כאפשרות. אך השתנות המציאות מונעת פתרון כזה בימינו אלא אם הערבים ברוב אווילותם יכפו עלינו פתרון כזה במלחמת דמים.
      בברכה
      זאב גלילי

להגיב על זאב גלילי לבטל